Mokymosi ir mokėjimo tvarka
1. Mokinio žinių patikrinimas:
1.1. Po registracijos paskiriamos pirmosios patikrinamosios pamokos, sumokama pradžioje tik už patikrinamąsias pamokas. Patikrinamosios pamokos paskiriamos po gauto apmokėjimo.
1.2. Po patikrinamųjų pamokų el. paštu pedagogas siunčia tėvams vertinimą.
1.3. Po patikrinamųjų pamokų ir gauto vertinimo klientas priima sprendimą, ar mokinys tęsia toliau mokytis pas mus, kiek pamokų per savaitę mokysis.
1.4. Mokiniui tęsiant pamokas toliau, nustatomas pastovus tvarkaraštis, klientas sumoka už visą einamąjį mėnesį.
2. Atsiskaitymo tvarka:
2.1 Mokėjimai už pamokas atliekami einamojo mėnesio pirmąją savaitę už einamąjį mėnesį.
2.2 Mokėjimai PASLAUGŲ TEIKĖJUI atliekami mokėjimo pavedimu į PASLAUGŲ TEIKĖJO nurodytą sąskaitą.
3. PASLAUGŲ TEIKĖJAS:
3.1 Tinkamai ir laiku teiks paslaugas ZOOM platformoje pagal su KLIENTU suderintus reikalavimus. Vieno užsiėmimo trukmė – 60 min. KLIENTUI pavėlavus į užsiėmimą, jo trukmė sutrumpėja tiek, kiek buvo pavėluota.
3.2 Suteiks galimybę gauti informaciją apie mokymosi rezultatus KLIENTUI iš anksto susitarus su mokytoju ZOOM platformoje arba mokytojo el.paštu.
3.3. Neviešins Paslaugų rezultatų, (jei raštu nėra gautas išankstinis KLIENTO sutikimas) KLIENTO tapatybės, kitos konfidencialios informacijos, gautos teikiant Paslaugas.
3.4 Perkels mokėjimą, kai KLIENTAS informuos apie nedalyvavimą.
3.5 Apie pasikeitusias sąlygas Klientas bus informuotas el. paštu.
4. KLIENTAS:
4.1 Atsiskaitys su PASLAUGŲ TEIKĖJU už Paslaugas numatyta tvarka.
4.2 Paslaugų teikimo metu suteiks PASLAUGŲ TEIKĖJUI reikalingą pagalbą užtikrinti sąlygas Paslaugoms teikti, informuos Paslaugų teikėją apie visus su Paslauga susijusius pakeitimus.
4.3 Dėl pamokų laikų pakeitimų, perkėlimų, vėlavimo bendraus su mokytoju el. paštu.
4.4 Praneš mokytojui dėl mokymosi atostogų laikotarpio el.paštu. Nepranešus – pamokos nevyksta.
5. Atsakomybė:
5.1 Jei PASLAUGŲ TEIKĖJAS be svarbios priežasties nesuteikia Paslaugų, atsisako jas teikti, nepradeda teikti laiku, susitarimas nutraukiamas ir jis KLIENTUI ne vėliau kaip per 3 dienas nuo Paslaugų teikimo pradžios datos (atsiskaitymo atveju – ne vėliau kaip per 3 dienas nuo atsisakymo dienos) grąžina visas KLIENTO sumokėtas sumas.
5.2 KLIENTUI iš anksto nepranešus apie nedalyvavimą užsiėmime, pinigai nėra grąžinami ir mokėjimas neperkeliamas.
5.3 Jei nėra gautas apmokėjimas, kaip nurodyta 2.1 punkte, PASLAUGŲ TEIKĖJAS paslaugos KLIENTUI neteikia.
5.4 PASLAUGŲ TEIKĖJAS privalės atlyginti visą KLIENTUI padarytą žalą, atsiradusią dėl netinkamo Paslaugų teikimo, Paslaugų nesuteikimo, konfidencialios informacijos paviešinimo.
5.5 Jei KLIENTAS nori nutraukti teikiamas paslaugas, jis turi informuoti PASLAUGŲ TEIKĖJĄ prieš 3 kalendorines dienas el. paštu.
5.6 Jei dėl Force majeure aplinkybių (nelaimingas atsitikimas, sunki liga, mirtis, katastrofa ir t.t.) viena iš sutarties Šalių negali įvykdyti susitarimo, ji privalo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 dienas, apie tai įspėti kitą Šalį. Šiuo atveju PASLAUGŲ TEIKĖJUI sumokėtos KLIENTO sumos yra grąžinamos KLIENTUI.
5.7 Klientui, remiantis BDAR reglamentu (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), mokytojų asmeninė informacija ir kontaktai neteikiami.
5.8 3 kartus iš eilės neprisijungus į pamoką be įspėjimo, paslaugos teikimas bus nutraukiamas.
6. Kitos sąlygos:
6.1 Jei per mokslo metus laikinai nutraukiamos pamokos, tokiu atveju vieta nesaugoma, t.y. negarantuojama laisva vieta (negalioja ligos atveju).
6. 2 PAMOKŲ LAIKAS – NUO 8.00 – 21.00 (PASKUTINĖ PAMOKA BAIGIAMA 21 VAL.)
6. 3. Už mokinių rezultatus (atsiskaitymai, kontroliniai, PUPP, stojamieji, VE) neatsakome.